DAGENS INREDNINGSBILD

335586-626

Jag har tänkt på det innan, att man kan tapetsera i taket, men jag har aldrig tänkt att det kan vara så här snyggt! Dörrarna är med tapetserade så de smälter in i väggen.

Jag och Jalle tittade på lite lägenheter innan idag, som tur är så kostar en bostadsrätt runt 150 000-300 000 här i stan så de är inte alls dyra. Det bådar gott inför framtiden! Det känns helt sjukt att vi ska kolla på och köpa en lägenhet om ett år. ETT ÅR! För er kanske det känns som en lång tid, men jag har längtat efter det enda sedan vi inledde vårt distansförhållande och i jämförelse med alla de dagar vi väntat på att få åka till varandra så är ett år i väntan på vår dröm inte så lång tid. Ett liv tillsammans är verkligen drömmen.

Kommentarer
Postat av: MATILDA

fan va tuff de va då! :D med tapet i taket ^^

2008-04-14 @ 13:09:37
URL: http://matildahammar.blogg.se
Postat av: Tillis

riktigt snyggt...
så skönt för er!Blir verkligen glad för din skull Anna:)
ps!fint de blev med bakgrunden!
KRAM

2008-04-14 @ 22:43:58
URL: http://silke.tjejsajten.se

SKRIV DIN KOMMENTAR HÄR

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback