Tisdag

Tisdag = hunger och vilodag. Har bara turism i skolan idag för jag är klar med info och layouten. Tisdagar är så jobbiga för jag blir alltid så himla hungrig. Det var ingen god mat idag heller så jag kommer säkert hungra ihjäl i slutet av dagen... får se om jag går hem. Har inga pnegar så jag kan köpa något, men jag kan ju låna av någon kanske : )
När jag kommer hem så ska jag bara chilla och ta det lugnt. Kanske åka med mamma och handla. Måste plugga lite idag med för vi har rätt mycket i skolan nu. Ska göra ett reklamblad om Tranås så jag måste hitta fakta och så till det, kanske ska gå till turistbyrån och fråga lite.

Jag var hos tandläkaren innan idag, ska dit på fredag och laga ett hål, men jag tycker att det är så obehagligt med sprutor så jag fick komma dit idag och prova att få bedövning och så. Jag har fått ta det innan men då har jag fått panik och grinat som ett as. Det kändes bra för hon som jag var hos förklarade massor om sprutans delar och sånt och så tog hon det jättelugnt när hon skulle bedöva. Det är fortfarande obehagligt, men lite mindre än innan : )

De senaste dagarna har jag och älsklingen bråkat en hel del, så himla jobbigt är det. Jag blir så nedstämd och ledsen.. men det känns som att det är lite bättre nu iaf ! Jag vill bara ha LOV nu så han kan komma till mig. Jag vill aldrig mer vara ifrån honom en hel månad. Aldrig, aldrig mer.

Nu måste jag ta tag i pluggandet lite... har lunch nu egentligen, vet inte när lektionen börjar, men det är väl snart !
Alla nior är här och kollar på de olika programmen idag, men jag har inte sett några här uppe hos oss, bara massor i matsalen.

Ha det bra, för det ska jag försöka ha !

PUSS.

Kommentarer

SKRIV DIN KOMMENTAR HÄR

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback