Snart slut på skoldagen

Nu är det bara en kort lektion på 40 minuter kvar. Jag är klar med allt nu så det blir väl bara till att sitta och läsa dikter och leta fina låttexter eller nåt. Känner för att skriva lite dikter själv, det är en sån period nu, så jag kanske får knåpa ihop någon sen.

Idag har jag varit så himla trött, fast dagen har ändå varit bra. Fick tillbaka brevprovet och jag fick mvg på det, var lite orolig innan för lärarna sa att det var många som skulle göra omprov för att de inte förstått innehållet. Det gjorde inte jag men tydligen gick det bra ändå ! Skönt det. 

Jag sitter och tänker på min älskling nu. Saknar honom nåt fruktansvärt. <3

Vill bara visa min kärlek för honom nu.
Det är så många känslor som är starka och som bara blir starkare, även fast vi bråkar.
Jag kan inte leva utan honom, så är det bara.

Funderar på att plugga lite sen hemma, har sagt att jag ska sova, men jag behöver plugga lite med. Ska lämna in en bokrecension på torsdag nästa vecka och jag är inte den bästa på att skriva sånna. Får nog fråga om älsklingen kan hjälpa mig lite. Synd bara att det inte var inlämning efter lovet, då hade jag haft mer tid till det.
Älsklingen kommer ju till mig då. Om han bara visste hur mycket jag saknat honom. Det är 12 dagar kvar nu, lika länge som vi brukar vänta. Vill bara att de dagarna ska gå nu.

Jag har ont i huvudet, vissa personer orkar jag bara inte med ibland, för de får mig alltid till att få ont i huvudet !
Har jag klarat mig hela dagen utan huvudvärk så vill jag inte få det nu sista lektionen... menmen, det finns större problem här i livet.


Kommentarer

SKRIV DIN KOMMENTAR HÄR

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback