Sitter i skolan..

Tjaoo !

Nu sitter jag med Hanna i skolan och väntar... om 20 minuter ska vi se på en teater om Livskunskap, hoppas att den är bra, för vi ska sitta och glo på den i två timmar..

Idag är jag riktigt trött i mina vader efter träningen igår, men det känns ändå bra. Det är skönt att träna och veta att det faktiskt ger resultat !


Nu har min älskling fyllt på sin mobil så vi kan skriva till varandra igen, vilket är helt UNDERBART !
Har varit så himla tomt när vi inte kunnat göra det...

Idag vet jag inte rikigt vad som kommer att hända, jag ska hem och chilla framför vår nya tv i alla fall. Sen får jag väl se. Kanske ska med mamma och kolla på nytt soffbord. :)

Skriver nog ikväll igen !

PUSS !


Jag älskar låten Everything med Lifehouse. Våran låt <3 En riktig myslåt !

Kommentarer

SKRIV DIN KOMMENTAR HÄR

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback