Orienteringsdag

Hallå !

ORIENTERING, ett fenomen som kan vara skönt, men även jobbigt, tråkigt och åter igen jobbigt. Idag hade vi friluftsdag i skolan, vi startade vid kvart över 8, så skulle vi springa/gå en bana. Banan var lång ! Tog typ en och en halv timme, lite mindre. Jag skulle springa med Hanna, men så är människan sjuk :( Så jag fick springa med Frida istället, funkade det med, men Hanna och jag hade haft mer att prata om.

Nu har jag haft rast i över en timme, och jag börjar om en timme... Så ska vi bara ha en fjuttig svenska på 40 minuter. Så onödigt !

Ska skynda mig hem sen och vila. Jag var sjukt trött imorse, så troligen ska jag sova lite. När jag vaknade så trodde jag att det var mitt i natten, men så var klockan 06:29. En minut innan min mobil skulle ringa. Så himla typiskt  :(  Jag som trodde att jag skulle få lägga mig och somna om, men det var bara att kliva upp och börja packa till friluftsdagen...

19 dagar kvar tills älsklingen kommer till mig nu. Det är jobbigt, men samtidigt skönt att det iaf börjar närma sig två veckor nu. Två veckor brukar vi vänta, eller inte riktigt, vi brukar vänta 11 dagar... det är precis lagom för då hinner man precis börja längta mycket efter varandra. NU LÄNGTAR JAG SOM ETT AS HELA TIDEN.

I helgen så åker nog jag och mamma upp till Eskilstuna, för vi ska hjälpa mormor att städa hela hennes lägenhet. Det var länge sen som vi sov hos mormor, så det ska bli skönt att bara vara där denna gången. Annars så brukar vi bara åka dit och fika lite när vi är uppe.


ÄLSKLING, JAG SAKNAR DIG !

How do I live without you?
How do I breathe without you?
How do I get through one night without you?
If I had to live without you,
What kind of life would that be?
I need you in my arms, need you to hold.
You're my world, my heart, my soul.
If you ever leave, baby you would take away everything good in my life.

SEBASTIAN SJÖSTEDT, JAG ÄLSKAR DIG.

Ha det bra alla.
PUSS !

Kommentarer

SKRIV DIN KOMMENTAR HÄR

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback