Jobbig måndag

Vaknade som jag brukar vid halv sju... segt att kliva upp. Låg och tänkte massor igår kväll på allt och inget så jag kunde inte sova : /  men tillslut gjorde jag det för jag fick mig lite sömn iaf. Är trött nu.
Ska snart ha stuidetid, orkar inte ta tag i allt plugg nu. Har verkligen inte lust till det, det är inte så mycket men jag har bara inte lust. Jag har varit ifrån Jalle alldeles för länge nu så min energi är bara slut. HELT SLUT.

Bokrecension av I taket lyser stjärnorna - tills på torsdag.   Har börjat lite på det, är så dålig på att skriva sånt ! Måste göra klart den sen idag så behöver jag inte tänka på det sen.

Turismredovisning - onsdag/torsdag.    Helt klar med reklambladet men jag får inte ihop redovisningen så att det låter bra, har för lite koncentration för att verkligen ta tag i det och öva. Så fort jag säger en sak fel så ger jag upp.

Stolmanus inlämning - tisdag.    Är i princip klar med det, ska bara skriva rent på datorn sen och lämna in det. Kan jag fixa ikväll eller imorn, vi har turism och handel hela dagen imorn så det blir till att öva massor.

Just det, vi har ingen lärare på studietiden idag, nu lär jag verkligen få något gjort. Jag är arg på mig själv för att jag är så lat. Jag vet ju att jag måste jobba.

Denna dagen känns jobbig. Jag har så mycket att tänka på, mycket med skolan och sen så vet jag inte hur jag ska lösa allt den här veckan. Ska troligen jobba lite på ivt, men jag får inga klara besked om när. Imorn ska jag iaf ha filmkväll med Petra och sova hos henne, så kan vi glo på film så länge som vi orkar.
På onsdag ska jag träna, det vill jag verkligen, längtar ! Men så säger Åsa att jag ska prioritera, men jag hinner jobba 3 timmar innan träningen. Tror knappt att jag behövs så mycket.

ÅHHHHHHH JAG ORKAR INTE.
Snart slut på denna skoldagen iaf, så MÅSTE jag ta tag i pluggandet hemma.
Ska träna sen ikväll med, men tror bara att jag tränar en timme, så kan jag plugga både innan och efter. Kommer hem så sent annars så det blir bara att duscha, käka och sen krypa i säng i vanliga fall. Så gör jag, nu är det bestämt. Nu har jag ju prioriterat, skolarbete före träning. Usch. Det känns inte så jättehemskt ändå, har snart idrott i skolan så jag kommer röra mycket på mig idag iaf. 2 timmar, det får räcka.

Som jag sagt innan så saknar jag Jalle sjukt mycket. Vill verkligen träffa honom så det kan bli helt bra mellan oss, för det är det inte än. Känns så jobbigt att veta att typ allt är mitt fel med, fast jag egentligen inte gjort något fel. Komplicerat är det.

Har snart lunch, tyckte jag hörde att någon sa att det inte var god mat. Potatisbullar och blodpudding. UNDERBART ! Jag som är hungrig. Blir knäckebröd och sallad för mig idag, som vanligt.

Just det, nu har jag bestämt mig för att inte äta något godis, eller, försöka att inte äta något godis fram till jul. Ibland kan jag unna mig, men inte ofta. Ska lova Jalle det när han kommer hit för då håller jag det. Om jag lovar mig själv så bryter jag det på direkten nästan ! Och detta vill jag hålla. Så älskling, påminn mig att jag ska lova dig.

Jalle, jag älskar dig. Längtar efter dina kyssar älskling.

PUSS !






Kommentarer

SKRIV DIN KOMMENTAR HÄR

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback