Helgen..

"Glömde" att berätta om helgen i mitt förra inlägg. Haha :)
Helgen var lugn, rolig, stressig, mysig, det mesta !
Petra kom till mig i fredags, så myste vi med massa gott framför tvn. Kollade på High School Musical 2, jag har inte sett ettan, men denna var bra. Självklart tittade vi på idol med.
MARIE ÄGER SÖNDER ALLA ANDRA.

När vi vaknade på lördagen så var vi jäkligt trötta, men vi gjorde oss iordning och tog pendeln till Linköping. Så ägnade vi dagen åt att shoppa. Jag hittade massa fina kläder som jag köpte. Det var kul !
När vi åkte hem var jag så trött så jag somnade nästan på pendeln, tur att Petra höll sig vaken.

Söndagen var TRÅKIG. Jag kände mig rastlös och hade bara allmänt tråkigt.
Pratade mkt med älsklingen.. Mkt - om man jämför med vad det brukar bli nu när han inte har några pengar på sin mobil. Det har inte jag heller längre, men det är tur att jag skickar gratis sms iaf !

PUSS !


Kommentarer

SKRIV DIN KOMMENTAR HÄR

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback