Äntligen lov, tack

Vissa kvällar vet jag inte vart jag ska ta vägen eller vad jag ska göra. Allt bara känns så overkligt. Förstår inte hur saker kan gå så långt, ställa till med så mycket, förstöra. Jag orkar inte. Var är styrkan som behövs? Ge mig den. Ge mig måndag. Ge mig Jalle, tack!

Skön dag idag. Jobbade två timmar på lunchen med att packa kläder och så visade min bror vad  han jobbar med nu, sen bjöd syrran mig på lunch. Tack syskon.
När jag kom tillbaka till skolan så jobbade vi med prjoketarbetet till turismmässan, fast vi satt mest och pratade. Tycker bara mer och mer om Aneby-tjejerna. Synd att de inte bor här i stan.

Efter skolan cyklade jag hem, så vilade jag som vanligt och tittade på One Tree Hill. Åkte med mamma till BIMAB och köpte en eltandborste till henne. Tack mamma för att du är så bra.

Nu har jag tittat på idol och lyssnat på musik. Musiken räddar många stunder.

Åker med Gullquist till Stockholm i helgen. Vi ska se på Lena & Orup. Är inte så förtjust i dem, men hoppas att det är bra. Åker vid halv nio imorn, sen vet jag inte hur dags vi kommer hem på söndag. Hoppas inte att det blir allt för sent. Sen ska jag bara sova så det kan bli måndag, för måndag betyder älskling, älskling på besök. Han gör mig glad.

På tal om sova så ska jag snart krypa i säng. Ska ladda mp3n med lite låtar inför bilfärden först bara.

Godnatt.

I'm holding on your rope,
Got me ten feet off the ground
I'm hearin what you say but I just can't make a sound
You tell me that you need me
Then you go and cut me down, but wait
You tell me that you're sorry
Didn't think I'd turn around, and say...

It's too late to apologize, it's too late
I said it's too late to apologize, it's too late

I'd take another chance, take a fall
Take a shot for you
And I need you like a heart needs a beat
But it's nothin new
I loved you with a fire red-
Now it's turning blue, and you say...
"Sorry" like the angel heaven let me think was you
But I'm afraid...

It's too late to apologize, it's too late
I said it's too late to apologize, it's too late

It's too late to apologize, it's too late
I said it's too late to apologize, it's too late
It's too late to apologize, yeah
I said it's too late to apologize, yeah-
I'm holdïn on your rope, got me ten feet off the ground...

Kan inte göra annat än älska denna.




Kommentarer

SKRIV DIN KOMMENTAR HÄR

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback