Ny vecka, vecka 47 faktiskt

Gud vad helgen har varit hemsk. Trodde att jag förlorat Jalle för ett dumt jävla misstag som jag gjorde för tre månader sen, tänker inte säga vad det var, men jag var absolut inte otrogen. Kände mig så himla förtvivlad så jag skrev till Jalles bästa vän Nisse, sen ringde han till Jalle och det hjälpte lite. Känns det som. Det är en lång väg tillbaka till det vi hade, då allt bara var bra, men vi ska klara det. Vi älskar varandra och därför så kommer vi att klara det. Tillsammans. En kris kan inte få förstöra allt.

Nu sitter jag i skolan. Ska ha handel hela dagen. Jag var ledig igår bara för att det var Öppet hus i lördags. Det gick jättebra ! Var trevligt att träffa massa folk och alla uppskattade vårt arbete. Kul. Efter det blev helgen ledsam.
Petra sov hos mig i lördags, det var skönt att ha henne hos mig, det hindrade mig från att sitta och gråta hela kvällen. Vi tittade på Mean Girls som var rolig och bra.
På söndagen gick vi tipspromenad, jag och Petra och våra familjer. Det var första gången som vi följde med på jättelänge.
Igår var jag och mamma på stan en sväng. Mysigt. Handlade lite julklappar till mig och andra.

Idag ska jag bara vara hemma och ta det lugnt. Kanske övningsköra en sväng i mörkret. Ska beställa en julklapp till min älskling med.

Puss

Kommentarer

SKRIV DIN KOMMENTAR HÄR

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback