Idag blir det PLUGG

Hockeyn igår var nog en av de bästa matcher som jag varit på. Mycket fart, mål och tacklingar. Det gillar jag ! HV71 vann med 5-3 tillslut, sista målet i tom kasse. Asbra. När jag kom hem gjorde jag inte så mycket, gick och la mig nästan direkt.

Idag måste jag plugga mycket. Har så himla mycket att göra nu.

[ ] Engelskaprov på fredag.
Har inte övat något än för min engelskabok är borta. Smidigt.

[ ] Svenskaanalys av en novell, inlämning onsdag.
Har jag heller inte gjort något på en. Det får bli sen idag.

[ ] Matteinlämning av undersökning samt inlämningsuppgifter 7/12.
Är nästan klar med inlämningsuppgifterna, ska börja på undersökningen nästa lektion.

[x] Engelska, uppspelning av låt samt prata om texten och bandet 6/12.
KLAR ! Måste bara öva någon gång.

[ ] Spanskaarbete ska vara klart någon gång nästa vecka.
Jag är klar, men tror att mitt arbete har en hel del fel. Måste öva på uttal och på hur jag ska lägga upp redovisningen.

[ ] Försäljning och Service, säljpärm och uppgifter.
Vet inte om jag är klar, måste kolla upp det. Håller i alla fall på med säljpärmen nu.

[ ] Praktisk marknadsföring, övningar.
Har börjat på dem. Måste arbeta mycket med dem idag.

Visst har jag mycket att göra? Det är bra att skriva upp allt för då får jag mer klarhet i det.
Nu måste jag plugga.

Puss


Kommentarer

SKRIV DIN KOMMENTAR HÄR

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback