19 månader

Migrän säger jag bara. Fan. Ajaj.

Ska träna sen, om huvudvärken försvinner. Troligen så gör den inte det, vilket känns surt för jag vill träna.
Det var en lugn dag i skolan idag, hade sovmorgon till 10:40. Skulle egentligen inte haft det men jag gick inte på spanskan. Skönt.
Vi har börjat med marknadsföring och service nu. Känns inte så jättekul. Jobbigt med massa uppgifter att göra, vi har blivit bortskämda med att ha det ganska slappt nu i samband med mässan, för allt då var vi fem som arbetade ihop och vi hade dessutom massor med tid till det. Nu blir det press igen. Bara att bita ihop och jobba på lektionen så går allt bra.

Älsklingen och jag har varit tillsammans i 19 månader idag. Grattis till oss. <3
Jag älskar dig min kärlek.

Puss

Kommentarer

SKRIV DIN KOMMENTAR HÄR

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback