X2000 och Lucia

image43
Är verkligen inte mitt favorittåg. Första gången som jag åkte med det var en tidig morgon vid halv åtta. Då var det riktigt skönt, lite nedsläckt och mysigt. Jag hade tur så jag fick sitta själv och kunde bara slappna av och titta på det lilla jag såg av världen utanför.
Numera är jag nästan rädd för det. Är rädd för att missa det.
Jalle missade det när han skulle hem från mig en gång, jag började asgrina av chocken. Så var vi tvungna att boka om och massor, men det var mysigt att ha honom kvar hos mig en extra natt. ♥

Lucia med Petra och Stina sen ikväll, Hanna är sjuk så hon kan inte vara med. Vi ska gå på två ställen men tyvärr så har vi inte fått tag på någon Luciakrona än, så Petra och Stina är i skogen och plockar ris. Så ska jag försöka binda ihop en krans sen, för liksom, vad gör man? Jag har en elkrona som det får bli annars. Får se om vi kan kompromissa lite för lucian måste ju ha ljus på huvudet. Annars är det ju ingen lucia.

Puss

Kommentarer

SKRIV DIN KOMMENTAR HÄR

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback