Ny dag, nya tag

Har nyss varit och tittat på skolan luciatåg och fikat med 2:orna och 3:orna. Sen så kollade vi på när 3.orna dansade in julen. Kul med lite omväxling.
Nu sitter jag och jobbar med Försäljning och service, det är faktiskt roligt. Ska skriva massor om ett eget företag som jag har hittat på, vad som gäller vid öppet köp och sånt.

Sen idag ska jag färga håret och om 24 timmar ska jag klippa mig. Chansar på att färga det mer rött. Hoppas att det blir fint. Jalle vet inte om det, så det blir en överrraskning tills imorn, om han inte läser det här förstås. Men jag kommer säkert säga det innan han kommer. Tänk om det inte blir fint. :S

Just nu vill jag bara att det ska vara fredag så jag kan få träffa min älskling. Inget annat är viktigt för mig nu, vill bara vara med honom.

Puss till dig.

Kommentarer

SKRIV DIN KOMMENTAR HÄR

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback