Jobbig natt

image32
Vaknade inatt av att jag mådde illa så jag var tvungen att spy, resultat av gårdagens julbord. Inte kul.
Känner mig bättre nu som tur är. Ska städa lite, duscha, övningsköra och sen öva till Lucia hemma hos Hanna vid 18:30. Första gången som hon är med då, så vi får se hur det låter. Säkert fint!

Jag måste ha två resväskor när jag åker till Jalle nästa gång för jag har köpt så mycket julklappar så de tar upp en hel väska. Bara för att pappas paket är så himla stort. Får se hur jag löser det sen. Måste ju få plats på tåget....

Puss

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Tack så mycket!! :)jag gillar din banner som du har. really nice!
och, hoppas du mår ännu bättre sen! inte kul att må illa och spy.
kram

2007-12-09 @ 13:17:37
URL: http://Jenniferjsdairy.blogg.se

SKRIV DIN KOMMENTAR HÄR

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback