En kvart kvar av lunchen

Har suttit i matsalen med Frida, Becka, Erik och Andreas över en halvtimme och pratat. Snackade om allt möjligt. Så helt plötsligt frågar Becka mig:

- Vad är det första du ska göra när du blir singel?
Jag tittar förvånat på henne och säger att jag fan inte tänker bli singel. Aldrig att jag vill bli singel när det finns en Sebastian Sjöstedt.

Ska snart ha Svenska och sen Handel, de där två lektionerna á 40 min som känns totalt onödiga. Tänk om vi inte hade haft dem, då hade man fått dra hem redan vid 11:30. Hur gött hade inte det varit?

Avslutning på träningen ikväll. Julspecial med tävling där man kan vinna ett nytt medlemskort. Fyfan vad goe att vinna det. Värt 500 spänn liksom, det är en hel resa till Älmhult. Jag jämför alltid saker med priser på resorna !

Nu måste jag reda ut en sak. Min pojkvän Sebastian Sjöstedt kallas för Jalle. Han ser ut som en Jalle. En riktigt jävla söt en. Så, nu var det löst. Det finns alltså bara en i mitt liv.

Puss   


Kommentarer

SKRIV DIN KOMMENTAR HÄR

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback