Dessa långa tisdagar

Jag är alltid så himla hungrig på tisdagar. Vet inte vad det är med dem, såklart så är det ingen god mat heller, så man kan inte äta sig mätt. Slutar om 3,5 timme, sen ska jag med Petra och Stina och öva till Lucia. Vi ska lussa för en klubb som Stinas pappa är med i. Kommer att bli kul! Hanna ska vara med också, men det är inte säkert att hon är med och övar idag.

Just nu håller vi på med företagsbesök, vi var nyss på JC och skulle fråga dem frågor. Men chefen hade såklart inte tid, lite fick vi gjort iaf. Jag är med Frida, Erik och Madde. Tog som vanligt på mig att vara ledaren, fast det inte var jag som skulle vara det!

10 dagar kvar tills älsklingen kommer hit. Jag vill verkligen äta på Kwang Chow, men jag har inte råd till det. Frågade mamma igår om vi inte kunde göra det, men då svarade hon bara med att fråga mig vem som skulle betala då. Hoppas det blir av iaf, även fast det inte verkar som det nu!

Igår hjälpte Jonas mig med att ladda hem från Piratebay och så laddade jag hem VLC med, älsklingen har det, och av någon anledning så vill jag ha som honom. ; )
Känner mig faktiskt stolt över att jag har laddat hem min första film. Mean Girls blev det, den är kul. : )
Jag pratade med pappa, så nu ska vi byta bredbandsleverantör med, så vi får det genom fiberanslutning för bara 120kr/mån. Asbra! Då kan jag ladda hem hur mycket jag vill med, nu har vi begränsat så vi bara får använda 5 Gb/mån.

Nu ska jag och Sara spela!
Puss

Kommentarer

SKRIV DIN KOMMENTAR HÄR

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback