Måste allt gå sönder?

Jag har kommit på en sak. När man av någon anledning för en gångs skull har gott om pengar börjar saker gå sönder för en. Min kamera har varit trasig ett bra tag och tv:n slutade fungera förra veckan. Passande nog nytt. En 32 tums LCD-tv, systemkamera, kameraväska, minneskort samt en extern hårddisk på 2 tb fick följa med hem. Man vet aldrig när datorn kommer att krångla så lika bra att ha allt sparat på en annan hårddisk! Som tur är har jag världens bästa mamma som betalade tvn, så jag handlade inte upp hela min lön på en gång! Tack mami!♥

Men vad jag skulle komma till är att när jag väl handlat allt och det var frid och fröjd igen, så skulle jag ladda min telefon vars batteri blivit väldigt dåligt den senaste tiden. Sätter i laddaren men inget händer. Försöker igen och texten "Batteriet kan inte laddas. Du måste ha ett nytt Sony Ericsson batteri." kommer upp. Allvarligt? Mobilen är ju inte så himla gammal? Inte så fina tankar for genom mitt huvud när jag läste det. Men som tur var så fungerade det att ladda telefonen bara jag tog ur batteriet och satte i det igen. Tack och lov!


Kommentarer

SKRIV DIN KOMMENTAR HÄR

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback