Höstens planer

Ny vecka och nya saker att ta tag i. Den här veckan ska jag försöka vara duktig och arbeta med prov och inlämningar som ska lämnas in framöver, så jag inte får allt på en gång! Notera att jag sa försöka, så vi får se hur det går. Nu är det inte långt kvar av gymnasietiden... Mindre än en månad kvar till balen och mindre än två månader kvar till studenten! Jisses vad tiden springer iväg! Så vad händer i höst, när sommaren är över och allvaret börjar igen? Jag har sökt in till en utbildning i Nässjö på 400 Yh-poäng som hålls av Jönköpings tekniska högskola. Designkoordinator, det låter rätt bra va? Kurserna jag läser om jag kommer in blir:

Design och formgivning (25p)
Material och tillverkning (25p)
Möbeldesign och träteknisk produktutveckling (25p)
Design och marknadsföring (Kultur och kulturmöten) (25p)
Projektledning (25p)
Affärsekonomi med fokus på företagets viktigaste processer (25p)
Beredning och planering (25p)
Design, kvalitet och hållbar utveckling (25p)
Design och logistik, inköpsprocessen (25p)
Design, strategi och innovation (25p)
Design management, designprocessen (25p)
 
LIA Designkoordinatorn (35p)
LIA Marknad (25p)
LIA Design (40p)
Examensarbete (25p)

I stort sett ämnen som jag är intresserad av, så den låter bra. Men jag ska leta vidare efter fler utbildningar!

Kommentarer

SKRIV DIN KOMMENTAR HÄR

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback