Vecka 43

Fy skäms på mig för att det är över en vecka sen jag skrev ett inlägg. Tänker att jag ska, men så är det något annat som kommer mellan. När jag sagt att jag haft fullt upp innan så är det inget mot vad jag har den här veckan! Planeringen är följande:

♥ Måndag: Prov i Psykologi
Tisdag: Prov i Naturkunskap, plugga faser på körskolan
♥ Onsdag: Prov i Personlig försäljning
♥ Torsdag: Halkbana i Jönköping 06:00-13:00. Utprovning av studentmössa 14:45. Barnvakt till Alice 15:30-21:00.
♥ Fredag: Prov i Matte C. Religionsarbete ska lämnas in (så långt man hunnit). Åka till Lönsboda med Jalle.
♥ Lördag: Kalas för Agnes som fyller tre år!
♥ Söndag: Åker hemåt Tranås igen. Sen har jag höstlov!

Nu ska jag unna mig en kopp te, skorpor och Gossip Girl innan jag börjar med kvällens pluggande! Men först lite inspirationsbilder med en härlig blandning av saker och ting!



Kommentarer

SKRIV DIN KOMMENTAR HÄR

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback