Inredningstips

Det finns så otroligt många underbara bloggar och när jag väl har tid kikar jag gärna runt och inspireras av alla inredningstips och stilar! Jag har en mapp på datorn där jag sparar bilder som jag faller lite extra för, och här är några av dem. Vet tyvärr inte vilken blogg de olika bilderna kommer från, men snart kommer ett inlägg med mina favoritbloggar och de är troligen från någon av dem! Det finns så mycket fint som man kan tillverka själv, som gör ens inredning extra personlig, och följande har jag tänkt ge mig på de kommande veckorna:

♥ Sy egna kuddar av linnétyg
♥ Göra ljuslyktor av gamla burkar och knyta rosetter av spetsband runt
♥ Måla små skyltar med budskap
♥ Tillverka skyltar av ståltråd



Bild: Kollage av Annamellita, bilder från olika bloggar


Kommentarer
Postat av: jenny

det finns en super bra inredningsbutik på nätet som heter damoda.se titta in där ;) kram

2009-10-07 @ 15:40:13

SKRIV DIN KOMMENTAR HÄR

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback