Husets hjärtan

Jag har ca 30 inredningsbloggar som jag kikar runt på, några i helt min stil och andra bara för att det är kul att få inspiration och se hur andra har det. Som jag berättat innan sparar jag bilder jag tycker om i en mapp, för att jag i framtiden ska kunna skapa mig en bättre bild av hur jag själv vill ha det. De rum jag främst kollar på är kök, vardagsrum och sovrum. Husets hjärtan. Här har jag gjort ett kollage av köksbilder som jag sparat och som är någorlunda likt mitt drömkök. Vitt med öppna samt stängda hyllor, inslag av ek och fina detaljer.

De två bilderna längst upp kommer från en av mina favoritbloggar Ett hus i vitt och det är nästan så nära mitt drömkök man bara kan komma. Hela hennes hem är otroligt fint så kika in där, annars går ni miste om något!

 


Kommentarer
Postat av: Malin

Åhh vi har precis samma smak vad gäller kök! Har också en mapp på datorn där jag sparat mina favoritkök :) Drömma kan man ju alltid göra... Kram Malin

2009-12-03 @ 11:09:15
URL: http://aocho.blogg.se/

SKRIV DIN KOMMENTAR HÄR

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback