En paus

Eftersom inte en enda en av ni som läser min blogg kunde berätta för mig vilka ni är, så tar jag nu en liten paus från bloggen. Känns inte så inspirerande att skriva och mitt liv är fullt av andra saker. Nästa vecka är det UF-mässa och snart ska jag ha uppskrivning och uppkörning plus att jag jobbar hela dagarna. Så det finns inte mycket tid över till annat. Dessutom vill jag måla på mitt skåp och sitta i lugn och ro och läsa inredningstidningar. Ha lite kvaitetstid med de jag bryr mig om och sånt jag tycker om helt enkelt.

När jag återkommer får visa sig. Det kan bli om några dagar, en vecka eller en månad. Det blir när inspirationen infinner sig igen.



Kommentarer
Postat av: Anonym

Fin blogg! Du verkar så intresserad av inredning och sådant. Eftersom du har en sån bra stil blir man ju nyfiken på hur det ser ut hemma hos dig? Vore jätte kul att se! (eller att du förklarar!)

Kram

2009-11-10 @ 18:04:32

SKRIV DIN KOMMENTAR HÄR

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback