Ven och Köpenhamn

Det känns verkligen konstigt att snart ännu en arbetsvecka har gått. Det går fort. Alldeles för fort. Men jag hänger inte läpp helt för jag vet ju att jag kommer få jobba kvar hos dem och sköta om hemsidan som snart är klar! Har fotat massa nya produkter som ska läggas in så jag har verkligen att göra! Igår blev det lite extra lyx för jag, mamma och Åsa lunchade på Skafferiet. Jag åt paj och det var gott, men nästa gång blir det nog deras räksallad med handskalade räkor. Den är svårslagen!

Idag fick jag och troligen alla andra i klassen hem brev om vart vi ska åka på klassresa sista veckan innan sommarlovet. Min lärare Eva berättade det för mig igår när hon besökte mig på jobbet men jag reflekterade inte så mycket över det då. Men idag kom i alla fall brevet med planeringen över aktiviteterna. Och vad ska man säga? Det kan säkert bli kul men jag är inte så mycket för att åka bort sådär. Hade blvit glad om jag fått ta Jalle med mig. Vill dela allt med honom. Vi ska åka till Ven och sedan vidare till Köpenhamn med färja. Aktiviteterna kommer att bestå av cykeltur, besök på museum, en botanisk trädgård och Tivoli. Har inte så mycket att säga om det precis. Måste nog smälta det lite först.


Kommentarer
Postat av: Natte

vet du att vi inte ens får välja själva vilka vi få sova med?;D plus att det ska blanda a och b och vi ska leka lekar och skit... Jag måste erkänna att jag inte ser fram emot det så väldigt mycket! Hade räckt med att åka till ett ställe så man som ÅKSJUK slipper må illa massa:/(

2009-05-24 @ 16:12:09
URL: http://josefssonnathalie.blogg.se/

SKRIV DIN KOMMENTAR HÄR

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback