Today and tonight

Varje gång jag sätter mig och ska skriva här är det svårt att få inspiration. Tråkigt nog. Jag vill inte bara skriva om vad som händer i mitt liv för det kanske inte är så intressant utanför vän- och familjekretsen, men å andra sidan vill jag inte skriva meningslösa inlägg om vad som helst...

Idag har jag i alla fall varit barnvakt åt Alice. Vi gick ner tillsammans med mamma och pappa till hamnen där det var hamnfestival. Inte så mycket att se egentligen men det är trevligt med folk! Alice fick rida på en ponny och åka en karusell, sen köpte vi lotter men såklart vann vi inget. Pauline uppträdde på scenen och det var bra. Gillar hennes musik. Efter några timmar gick vi hem till Alice och blev bjudna på lunch - lax, potatis och en supergod sås gjord på cream fraich, dill, rödlök och kräftstjärtar.

Ikväll ska jag bänka mig framför tvn och titta på Eurovision Song Contest. Hoppas att det går bättre för Marlena än vad det har gjort för Sveriges deltagare de senaste åren! Hennes låt sticker ut och det är bra! Mina favoriter är nog Island, Rumänien, Estland, Grekland, Norge och Malta. Eller favoriter och favoriter. Det är de som jag tycker är bra rättare sagt.

Här kan man lyssna på och sätta plus på alla låtarna som ska tävla i kväll!


Kommentarer
Postat av: Erica

Svar: Tack så jätte mycket för kommentaren =) Jo det är ju så. Mitt har ju olyckligtvis satt sig rakt uppochner på magen. Vilket gör mig till en klassa tjockis :p Men jag är nöjd med det. Jag vill vara mullig. Men just nu så är jag inte det utan... fet... jag säger det själv. Så jag hoppas det går bra det här :D Hoppas även att det går bra för dig med =)

2009-05-18 @ 21:14:30
URL: http://ericagrimberg.blogg.se/viktbloggen

SKRIV DIN KOMMENTAR HÄR

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback