Te och skorpor


Ibland rinner tiden iväg så himla fort, och särskilt när man har roligt! Nu är min andra vecka på Inne slut och en ångestkänsla sprider sig inom mig när jag tänker på att APU:n snart är över. Jag trivs verkligen så himla bra på Inne och jag vill ut i arbetslivet. Vill ha ett riktigt bra jobb där jag trivs och där jag kan visa min potential. De senaste dagarna har jag byggt upp en ny hemsida och webshop till Inne, för deras nuvarande är lite svår att navigera sig runt på. Den ska jag få komma och sköta om i höst när Helena som egentligen är ansvarig blir mammaledig. Det blir bra med lite extra slantar i plånboken och dessutom får jag träffa de goa tjejerna som jobbar där!

Nu ska jag dricka lite te med hallonsmak och äta skorpor, Krisprolls, från Pågen. Det gör jag varje kväll och det har blvivit lite av ett beroende! I morgon åker jag till min älskling. Jag var där för två veckor sedan men det känns som det var en evighet!

Kommentarer
Postat av: minaya

Hej Hej.. Hoppas det är bra med dig.



Själv har jag haft fullt upp nu en period så bloggen har blivit ganska lidande tyvärr. Men nu är jag tillbaka och ska uppdatera lite då och då. Så jag kikar in och säger "hej" igen.. :D



Hur är det med dig?

2009-05-08 @ 01:25:40
URL: http://minaya.blogg.se/

SKRIV DIN KOMMENTAR HÄR

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback