Nu har jag två älsklingar

I helgen åkte jag till min älskling och såg som vanligt fram emot en mysig helg! På kvällen gjorde vi inget speciellt utan var bara hemma, kollade tv, spelade GoW2 och myste. I lördags gick vi upp tidigt och tänkte åka till Sara och kanske en sväng till Kristianstad för lite shopping. Men så blev det inte... På väg till Sara stannade vi på ett ställe för att köpa pellets till kaminen. Jalle och hans mamma gick in och jag väntade i bilen. Men det dröjde inte länge fören Jalle kom ut igen och sa att jag måste följa med in för det var två stora labradorer och två valpar där. När jag kom in i affären satte vi oss på golvet och kelade med valparna en stund. Det hela slutade med att Antos, en svart liten valp på 8 veckor följde med oss hem. Han är verkligen världens finaste och jag saknar honom otroligt mycket! Resten av helgen spenderades såklart genom att ge Antos uppmärksamhet och att kela med honom. Han tyrde sig mycket till mig och ville komma och ligga i mitt knä och sova. Så himla söt! Jag hann även lära honom att sitta precis innan jag skulle åka hem i söndags!

Egentligen var det tänkt att Jalle skulle komma till mig om två veckor för vi skulle åka upp till Eskilstuna. Men nu ska jag åka till honom istället, av olika anledningar. Det känns tråkigt att jag inte får åka till Eskilstuna men att jag får mysa med mina två älsklingar kompenserar upp det!





Kommentarer
Postat av: natta

nämen vilken lite goding! så mysigt att sova tillsammans, haha.

2009-05-14 @ 11:00:32
URL: http://almond.blogg.se/

SKRIV DIN KOMMENTAR HÄR

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback