Mysig dag igår


Igår var jag och mamma i Linköping och shoppade. Det var supermysigt och för första gången på länge hittade jag massor som jag föll för! Först åkte vi in till stan och gick i affärer. Vi började med Cubus där jag hittade ett par svarta jeans på rean för 100 kr. Ett riktigt kap! Sen var vi inne på Lindex en sväng och jag testade bikiniunderdelar men min jakt på en svart underdel fortsätter... Vi hittade nagellack och en liten söt t-shirt till Alice istället. Vi gick vidare till Ur & Penn där jag tittade efter en klocka, hittade den inte först men sen fanns den bakom disken och den blev min. På Gina tricot köpte jag en vit och en rosa kofta och på Indiska hittade jag en jättefin gräddvit tunika med broderier!

När vi varit på stan i tre timmar (tiden går så himal fort) så åkte vi ut till Ikano och IKEA. Vi började med IKEA där vi åt och köpte lite saker till hemmet. Jag fick med mig ett durkslag i lantlig stil som jag ska spara till framtiden! Efter IKEA gick vi till Gina Tricot, igen, och kollade lite. Jag testade jeans och föll för ett par jättesnygga ljusa med slitningar. Vad som är lite roligt är att när vi gick på stan mötte vi en tjej med likadana och då tänkte jag "Shit vad snygga jeans!". Så när jag hittade dem på Gina och de satt perfekt tvekade jag inte en sekund med att jag ville ha dem. Jag ska visa bilder på allt när jag har det på mig senare!

Ikväll ska jag ha myskväll med Petra och sova hos henne. Vi ska laga god mat och bara umgås! Vi träffas inte så ofta på vardagarna så det är behövligt att hitta på något på helgerna ibland! I morgon ska vi på kalas för min bror Peters barn Elvira som fyller 14 år. Känns inte som att det var länge sedan jag gjorde det och nu närmar jag mig 18. Vart tog åren vägen?

Kommentarer
Postat av: Natte

Ja! Man skulle vara som blondinbella, kunna slänga ner precis allt man vill ha i vagnen från ikea för att senare gå och shoppa i massa klädbutiker!



Fasen vilket fint durkslag!:O Haha jah absolut ÄLSKAR lantliga saker, har mitt rum i den stilen. Tyvär så är det ett skrivbord i mitt rum som jag hatar.. förstör allting!:( Går inte att måla heller:´( När studiebidraget kommer så vill jag ut på loppisarna i Tranås:D Tycker det är skitkul!



Pusspusselipusspuss!

2009-05-29 @ 18:20:39
URL: http://josefssonnathalie.blogg.se/
Postat av: Natte

just det! jeansen satt ju perfekt på dig!:D

2009-05-29 @ 18:21:04
URL: http://josefssonnathalie.blogg.se/

SKRIV DIN KOMMENTAR HÄR

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback