Mys med familjen


Kvällen igår tillsammans med Petra var supermysig, som alltid! Vi lagade tacospaj och tänkte vara nyttiga och äta grönsaker med dipp, men vi kunde inte hålla oss ifrån att baka en kladdkaka när vi väl börjat tänka på hur gott det är. Vi har ett supersmarrigt recept där kladdkakan blir jättekladdig. Ska publicera det bland mina favoritrecept sen!
Men vi kompenserade faktiskt upp det i morse med lite morgongymnastik på studsmattan!

Klockan elva skulle vi till min bror på kalas för Elvira fyller 14 år idag. Grattis! Vi fikade och hade det trevligt! Efter ca två timmar åkte vi hem men det dröjde inte lång stund fören vi åkte iväg igen. Jag och mamma åkte ner till stan och kollade i lite affärer och handlade. När vi kom hem hann jag slänga i mig lite mat och sen kom min andra bror Jens, Agneta och Alice till oss. Killarna åkte ut till golfbanan och vi tjejer stannade hemma och myste i solen. Sen grillade vi lite senare och hade det kanon!

Kommentarer
Postat av: thaikalle

fina bilder och blogg. häng med och titta på mina söta apor och läs om mina spännande äventyr i Burmas och Thailands djungel.



en annorlunda blogg

2009-05-31 @ 09:42:15
URL: http://www.thaikalle.blogg,se
Postat av: Natte

ja haha!:D Det fanns både och! Bruna och vita som antingen hänger på väggen eller sånna stations klockor som är så jäkla snygga!:O Har kommit in en stor stationsklocka nu med rosor i ÄLSKAR den!:D Fasen va kul sen att flytta hemifrån!

Puss och kram skumbanan!

2009-05-31 @ 11:31:53
URL: http://josefssonnathalie.blogg.se/

SKRIV DIN KOMMENTAR HÄR

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback