Mors dag

Dagen började med tipspromenad för mina föräldrar och en löprunda för min del. Att springa kan faktiskt vara väldigt skönt, om man gör det i sin egen takt och utan ett tidtagarur som tiden bara rinner iväg på...

Eftersom det är Mors dag idag så åt jag, mamma och pappa på Golden Thai. Det blev buffé för min del där man själv plockar ihop vad man vill äta så steker kocken det. Supergott! Dock var det mycket folk och vi satt nästan längst in i resturangen så vi fick vänta hur länge som helst på efterrätten vilket var tråkigt. När vi kom hem la vi oss ute i solen och det är i princip det jag har gjort hela eftermiddagen. Nu ska jag plugga lite, sen blir det Gossip Girl och lite målande på älsklingens tavla!

Kommentarer
Postat av: mattan

sv: tack själv:Pok,ska fråga henne imon!



kräm

2009-05-31 @ 22:20:59
URL: http://silke.devote.se

SKRIV DIN KOMMENTAR HÄR

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback