Minnen

Idag har jag varit himla produktiv på jobbet och det är kul! Vi har gjort om lite i butiken, dukat om bord, bytt kuddar och inredningsdetaljer i soffgrupper osv. Sen har jag jobbat med hemsidan och pysslat med lite andra småsaker. När jag kom hem städade jag mitt rum (inte för att det var stökigt, men det behövdes ändå), bytte lakan och satte in massa kort i album. Album är mysiga. Satte in kort från i somras. Jag har så sjukt många underbara minnen från förra sommaren - Öland, Kalmar, Visingsö, Torpön, Gustens dop. Allt som jag delade med min älskling!

Bjuder på två av mina favoritbilder från förra sommaren.



Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej! jag harläst din blogg rätt så länge nu, och som jag förstår så har du ett distansförhållande :) Skulle gärna vilja höra dina tips för att man ska få ett sådant att fungera, jag behöver tips, :)

Ha det fint!

2009-05-22 @ 12:16:04

SKRIV DIN KOMMENTAR HÄR

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback