Linköping med mamma

Nu sitter jag i skolan och ska ha turism, men vi får jobba med vår APU-rapport som jag har hemma på mitt usb, så det blir inte mycket gjort för min del. Men jag är ändå snart klar så det gör inget! I måndags när vi kom tillbaka efter APU:n fick vi se ett arbete som en elev gjort förra året och det var på 17 sidor. Då tänkte jag "Hur fasen ska man få ihop så mycket?". Nu efter lite arbete har jag kommit upp i 20 sidor och jag är ännu inte klar. Det som känns bra är att det inte alls varit jobbigt för jag har lärt mig så himla mycket under mina fyra veckor på Inne så fingrarna bara går av sig självt.

Idag ska jag med mamma till Linköping och shoppa lite. Jag ska titta efter svarta jeans, ljusa jeans alternativt jeansleggings, en klocka och lite saker på IKEA. Det ska bli mysigt att åka iväg! Om klockan nedan finns kvar kanske den får följa med mig hem.


Kommentarer
Postat av: Natte

haha jaa, dom där vill synas och höras mest.. Blä



ja verkligen! tack:D

Klockan var verkligen jätte snygg! Älskar att gå på Ikea, när jag är med kommer man inte ut på ett bra tag haha!



Kramkram

2009-05-29 @ 09:53:49
URL: http://josefssonnathalie.blogg.se/

SKRIV DIN KOMMENTAR HÄR

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback