Icke sammanhängande

Då var man tillbaks i skolan och det är precis så härligt som jag förväntat mig. Inte så himla härligt alltså. Har inte haft någon lektion idag så egentligen är jag här i onödan som så många gånger förut. Ska ha Handel i två timmar vid klockan tolv och efter skolan ska jag en sväng till Inne och sen hem och sola. Vädret idag är helt underbart! 

Dagarna med älsklingen har varit jättebra, som alltid. I lördags åkte jag, älsklingen och hans mamma ner till Kristianstad och gjorde lite ärenden. Vi var även på en stor second hand där jag hittade en fin bricka för 40 kr. Den kan komma till användning i framtiden! Nu ses vi inte förens vid studenten om tre veckor. Jobbigt!

Jag har inte så mycket att berätta som är sammanhängande, så ni får ursäkta den uteblivna röda tråden i det här inlägget. Nu ska jag ut i solen en stund!

Kommentarer
Postat av: Johanna Thedéen

Svar: Taack ;D

2009-05-25 @ 15:19:33
URL: http://kindofjohanna.blogg.se/
Postat av: kussen

springer du in och tittar vad den snygga kläningen kostar hittar inte den på nätet vill så gäran ha den ;)<3

2009-05-25 @ 18:50:38
Postat av: Natte

nej precis.. hur svårt kan det vara att låta OSS som SJÄLVA har tjänat ihop pengarna få bestämma vilka vi ska sova med? Jag gillar inte heller att åka bort bara sådär och detta med "sovandet" gör det definitivt inte bättre...



Jo¨å jag har haft en jättebra Apu!:D Själv då?

2009-05-25 @ 19:19:39
URL: http://josefssonnathalie.blogg.se/
Postat av: Natte

ja verkligen! Ja det skulle vara jätte kul!:D Så man hamnar med nån vettig!;) Haha närrå men en del i klassen är bara för jobbiga.. Jag vågar inte säga vilka jag syftar på haha du kanske inte tycker samma sak hehe:)

2009-05-26 @ 10:51:47
URL: http://josefssonnathalie.blogg.se/

SKRIV DIN KOMMENTAR HÄR

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback