090302

Idag avgörs det om jag åker till Jalle eller inte om några dagar. Jag har inte hållt er riktigt uppdaterade om läget angående resan, men Jalle har pratat med sin rektor och han måste inte följa med till Hannover. Dock har han redan betalt, och om han inte kan få pengarna tillbaka följer han med ändå. Han ska prata med rektorn idag om det. Jag håller verkligen tummarna!

Idag har jag en kort skoldag, sen ska jag hem en snabbis och käka lite och sen vidare till Alice och vara barnvakt åt henne fram till nio ungefär. Hon var så himla söt när jag var där en stund igår! Agneta bar henne, så hade hon tummen i mun och sa generat "Jag tycker om Anna". Om hon bara visste hur mycket jag älskar henne! Senare ikväll måste jag plugga till Företagsekonomin provet i morgon, tittade på det lite igår och det känns som att det mesta sitter ganska så bra...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack så mycket sötis <3 :*

2009-03-02 @ 20:03:25
URL: http://fotoblixt.blogg.se/

SKRIV DIN KOMMENTAR HÄR

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback