Ökade inkomster

Eftersom jag kommer få lite inkomster denna sommaren trots allt, har jag börjat fundera vad jag ska göra för pengarna. Det är alltid bra att spara så man har, och särskilt jag om någon är i behov av det eftersom halva studiebidraget varje månad läggs på resor. Men jag skulle vilja köpa något när jag tjänat ihop tillräckligt. En systemkamera eller en bärbar dator är något som jag både vill ha och faktiskt skulle behöva. En systemkamera för att jag är intresserad av att fota och skulle vilja göra det så mycket mer, vilket jag vet att jag kommer göra om jag har en bättre kamera. En bärbar dator för att underlätta när jag ska ha kontakt med mina kunder. Dock lutar det mest åt en kamera, för jag vill kunna fånga alla underbara stunder i livet på bild. Jag har letat runt lite och kommit fram till att Canon EOS 1000D är den som passar mig bäst! Ska leta runt efter en bra återförsäljare innan jag bestämmer mig helt!


Kommentarer
Postat av: Linruz

Hej kul att du kikade in på min blogg.

Jag är grymt nöjd med min 1000D. Ett suveränt köp och ger mig som amtörfotograf oändliga möjligheter.

Tror du kommer bli jäte nöjd med ditt köp.

Lycka till.

2009-06-18 @ 13:52:06
URL: http://www.linruz.wordpress.com
Postat av: Linruz

Tack söta du för de smickande orden.

Jag tycker att kameran är otroligt lättarbetad. Blir mer liv i bilderna och skärpan är grym.

Lcka till

2009-06-18 @ 14:12:04
URL: http://www.linruz.wordpress.com

SKRIV DIN KOMMENTAR HÄR

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback