Min hemsida


Den är inte helt färdig ännu, men snart kommer min hemsida att komma upp! Jag måste bara hitta ett bra webbhotell som inte kostar så mycket.

Idag var jag bara en kort sväng i skolan, vilket var helt onödigt egentligen. Fick bara en lapp med tiderna för nästa läsår. Det kan ju i och för sig vara bra att veta när vi börjar skolan efter sommaren. Den 20 augusti var det i alla fall. Jag känner en oro inom mig som gnager. Har så mycket att tänka på infor klassresan och när jag ska till Jalle så jag känner mig stressad av det. Inte bra. Jag ska nog ta och måla lite på älsklingens tavla nu så jag blir klar med den någon gång, då har jag en sak mindre att tänka på...

Kommentarer
Postat av: Natte

jag blir galen! Jag vill med kunna göra super cola hemsidor!:( HOPPAS att ditt företag blir lika känt som blondinbellas "Bellme" haha:D



Mjoo, ett tag kändes det lite sisådär typ "det kan ju bli roligt" Men sen det att jag är så pass åksjuk osv.. Ewa tjatade så mycket att jag blev irriterad och blev ännu mindre motiverad!



Haha det är så störande!xD Man kan la få bli bra på åtminstone en bild?:( haha KRAM

2009-06-05 @ 21:33:06
URL: http://josefssonnathalie.blogg.se/
Postat av: Natte

just det! Det är jag, Bellis, Besa, Sofia, Becca och Erik som inte följer med. Kram

2009-06-05 @ 21:35:47
URL: http://josefssonnathalie.blogg.se/

SKRIV DIN KOMMENTAR HÄR

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback