Midsommardagen

I morse ringde Agneta och frågade om vi ville komma till dem och äta rester från gårdagens fest. Självklart ville vi det! Vi bjöds på fläskfilé, kyckling, tzatsiki, massa frukt, ost, kex och inte minst jordgubbar med glass och grädde! Nu har jag ätit mig helt proppmätt två dagar i rad, så lite träning skulle inte sitta fel... Jag försöker att inte känna någon ångest över det jag äter, för vi lever ju bara en gång och då ska man passa på att njuta, men nu när jag varit duktig och hållt mig ifrån allt vad godis och godsaker heter ett tag vill jag helst inte äta det alls.

Sen har jag två saker att berätta. Jag skrev innan att jag bestämt mig för en Canon EOS 1000D, men jag har ändrat mig. Det blir en Nikon D60 med objektivet 18-55 som får flytta in hos mig istället. När återstår dock att se för de verkar vara slut typ överallt. Sen ska jag lägga ut min jeansjacka från Monki på Tradera! Det känns tråkigt, men det är bättre att någon annan får användning för den än att den bara hänger i min garderob! Så kan jag köpa en annan som jag trivs bättre i istället!


Kommentarer

SKRIV DIN KOMMENTAR HÄR

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback