Jeansjacka från Monki säljes

Eftersom det blir så dyrt att sälja min jeansjacka på Tradera (reservationspris + provision) så försöker jag här och på Eniro Köp och Sälj istället!

Säljer alltså min nya, helt oanvända jeansjacka från Monki som blivit otroligt ombloggad. Köpte den precis när den kommit ut i butik och sen dess har den blivit hängandes i garderoben. Lapparna sitter fortfarande kvar! Den är i storlek M och passar mig som vanligtvis har storlek 38. Säljes för nypriset 500 kr eftersom den aldrig är använd + 60 kr i frakt. Maila mig om du är intresserad - [email protected]. Skulle det vara så att två blir intresserade är det först till kvarn som gäller.


Kommentarer
Postat av: Maria :D

Hejsan! :)

Jag kan säga att Canon EOS 1000D är en väldigt bra och enkel systemkamera, enligt mig. :) Jag tycker att den är väligt bra att fota det mesta med. Men sen har det ju med objektivet att göra, objektivet jag fick med suger, rent ut sagt. :P Men man kan ju köpa objektiv till, som kanske kostar ganska mycket, fast det beror ju på hur bra man ska ha. :P Det finns två nackdelar med kameran och det är väl att det inte blir alls bra bilder i mörker, dem blir suddiga och så och sen är det väldigt vårt att fota macro, fast det går ju att fixa med ett objektiv. :) Den inbyggda blixten är också väldigt dålig, men det går ju också att köpa till. Ett förslag är ju att köpa begagnat. :)

Annars är det en väldigt bra kamera och den är ganska lätt, väldigt bra som första systemkamera. ;) Det är bra bildkvalite och så också, och det blir underbara bilder i solen och i solnedgångar. Hoppas att du hittar en bra kamera som passar dig! :) Skriv om du har fler frågor! :D

/Maria

2009-06-21 @ 13:46:59
URL: http://mharya.blogg.se/

SKRIV DIN KOMMENTAR HÄR

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback