I brist på annat

Eftersom jag sitter här och har sjukt tråkigt och saknar min älskling fruktansvärt mycket tänkte jag svara på lite kärleksfrågor...

Är du kär just nu? Ja, jag är så kär som man kan bli i min Sebastian! Har du kysst någon idag? Nej. Har du kysst någon de senaste 30 dagarna? Ja, massa kyssar har jag fått av min älskling! Har du ett förhållande? Ja. Hur många har du varit tillsammans med? Sebastian är min första stora kärlek och mitt enda förhållande om man bortser från när man var liten och frågade chans. Haha. :) När går gränsen vid otrohet? Antingen när man får känslor för någon annan eller när man pussar/kysser någon. Har du varit otrogen och om ja, varför? Nej absolut inte! Har du sagt till en person att du var kär i henne/honom när du inte varit det? Nej. Vem hade du senast ett förhållande med och varför tog det slut? Vårt förhållande har varat i över tre år och förhoppningsvis blir det många till! Är du romantisk? Jag försöker att vara det. Tycker om att skämma bort min älskling med små söta gåvor, som jag helst gjort själv så de är extra personliga. Har du snott en kompis pojkvän/flickvän? Nej. Är du svårflörtad? Sebastian fick mig på fall redan när vi skrev till varandra första gången, så jag vet inte riktigt vad jag ska svara på det! Har du gråtit framför någon du tyckt om någon gång? Klart jag har det. Vad hette din första flickvän/pojkvän? Om vi ska ta oss tillbaka på lågstadiet så hette han Jonathan. Hur länge höll det? 2 dagar kanske? Har du någon gång slagit någon du tyckt om? Kastade en sko på älsklingen så han fick näsblod en gång, fast det var verkligen inte meningen! Har du lekt med någons känslor? Nej. Har du haft sex med över 20 personer? Nejnej. Hur länge höll ditt längsta förhållande... 3 år, 1 månad och 18 dagar har vi varit tillsammans idag! ... och ditt kortaste? Ja det var väl det på lågstadiet då... Vill du vara singel eller ha ett förhållande? Ha ett förhållande. Har du varit tillsammans med två samtidigt? Nej. Är du en bra pojk/flickvän?
Det vill jag påstå, för jag älskar min älskling mest av allt och försöker att visa det för honom så mycket jag kan. Hur många har du haft sex med i år? En. Kan ni gissa vem? Vem sov du senast bredvid (av det motsatta könet)? Min älskling. Vem sa senast att han/hon tyckte om dig mer än som vän?
Hmm.. Inget jag kan minnas. När fick du din första kyss? Pussades gjorde man när man var liten, men min första riktiga kyss fick jag av Jalle för 3 år sen hemma hos Petra i hennes hall (av alla ställen). Hur gamla var dina föräldrar när de blev tillsammans? 30+ och 40+ tror jag, om jag inte tänker fel. Har du någon gång velat ha ditt syskons pojkvän/flickvän? Haha nej. Min systers man Martin är något för "gammal" för mig! Skulle du kunna tatuera in din kärleks namn på armen? Det skulle jag kunna om vi gifte oss!

Kommentarer

SKRIV DIN KOMMENTAR HÄR

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback