Hemma igen

Min kära mamma klagar på dålig uppdatering här i bloggen, och det kan jag hålla med om. Men jag har ju faktiskt inte varit hemma. Som ni vet åkte jag på klassresa till Ven och Köpenhamn och sen bar det av till min älskling där jag var hela förra veckan. Hans student blev jättelyckad och jag är så otroligt stolt över min älskling! Tyvärr kunde han inte följa med mig hem för han var tvungen att skriva in sig på arbetsförmedlingen (studenten har sina baksidor också). Så nästa gång vi ses blir om två veckor och då åker jag till honom igen, för femte gången i rad. Men älsklingen ska vara länge hos mig sen i juli och i augusti åker vi ju utomlands tillsammans. ♥

Jag vann såklart inte tävlingen som Countrybymail anordnade, så nu står de sakerna högst upp på min önskelista tills jag fyller 18 år. Tiden går fort så det är lika bra att börja ge lite tips redan nu till de som vill ha det!

Fler bilder från studenten kommer så fort jag tömt kamerorna. Vet inte varför men det är något som brukar skjutas upp...


Kommentarer
Postat av: Viktoria

sv: jepp, det är nästa sak jag ska göra! :) kolla in lite senare så får du se resultatet!

2009-06-17 @ 22:34:45
URL: http://vickanss.blogg.se/

SKRIV DIN KOMMENTAR HÄR

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback