Dagarna flyter på

Om Jalle har tur kommer det att ske en stor förändring i våra liv framöver, men det är fortfarande för osäkert för att jag ska kunna ropa ut min glädje, så jag sparar mig lite. Det är sommarlov och dagarna flyter på. Jag får väl egentligen inget vettigt uträttat, men det är skönt att bara ta det lugnt. Igår var vi i Eksjö och även en sväng till Nässjö där vi gick på stan. Jag fyndade en fin klänning och en väst på rea och köpte två fina lantliga kuddfodral på Textilhuset. Om ni åker till Nässjö kan jag verkligen rekommendera ett besök där! På kvällen blev det grillfest med grannarna. Alltid lika trevligt att sitta och lyssna när de vuxna diskuterar kring de andra grannarna! Jag har inga stora planer framöver. Ska träffa Petra (som jag inte träffat på över två veckor, vilket är på tok för länge) och eventuellt blir det en sväng till Eskilstuna, annars väntar jag mest på att Jalle ska komma hit och att vi ska åka till Alcudia!

Här kommer lite blandade bilder, eftersom jag inte uppdaterar så ofta får ni dem huller om buller.



Klänningen som jag fyndade på Lindex och bild från i måndags då jag och mamma gick på stan. Då fick jag med mig ljusa Cheap Monday-jeans, vit tröja och en present till älsklingen.

Sötnosen som tar upp halva sängen för mig och Jalle hemma hos honom.

Vi åkte ut till Hjärtasjön en kväll. Bara jag, älsklingen och Antos.


Kommentarer

SKRIV DIN KOMMENTAR HÄR

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback