Hos Jalle

Det är redan den 9 juli. Tiden går så himla fort! Den senaste 1,5 veckan har Jalle varit hemma hos mig och vi har haft det hur bra som helst! Hunnit med en hel del, fast det finns så mycket mer man vill göra. Vi har firat Petra som fyllt 18 år (grattis gumman), varit i Gränna med Petra, i Vadstena i samband med Diggiloo som mina föräldrar tittade på, på Cloettas fabrik, gått på stan, spelat kort i timmar och bara varit med varandra. Nu sitter jag hemma hos Jalle för vi åkte hit idag. Ska vara här tills söndag nästa vecka troligen, om inte planerna ändras. I morgon bär det av till Kristianstad för vi måste fixa pass och lite annat till Jalle. Det är mindre än en månad kvar tills vi åker och det är svårt att förstå. Ska bli underbart skönt att få komma bort, dels för att få värme och sol, men mest för att det finns så mycket som jag vill visa min älskling.

Uppdaterar så småningom. Har inte kabeln till kameran med mig så jag kan lägga in bilder tyvärr...får bli vid ett senasre tillfälle!

Kommentarer
Postat av: minaya

Hallå. Länge sen :) Hur är det?



Här är det bra, jag har ju släppt min andra singel "Kung" (9kr)och den har äntligen kommit upp på Itunes. :D

Jag är så glad!



Kram Minaya

2009-07-15 @ 02:35:48
URL: http://minaya.blogg.se/

SKRIV DIN KOMMENTAR HÄR

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback