Antingen kan man eller inte


Idag har jag åkt med ångbåten Boxholm 2 på vår vackra sjö Sommen. Mamma, pappa, Maj och Tommy stod för sällskapet och det var mycket trevligt! Sen har jag även läst ut min andra bok på några dagar. Var på biblioteket i måndags och lånade Martina Haags böcker Martina-koden och I en annan del av Bromma. Båda lästes ut snabbt och de var verkligen läsvärda! Jag tycker det är svårt att hitta böcker som jag blir fängslad av, böcker som man inte vill sluta läsa. Men det här var precis såna. Jag vill också kunna skriva så klyftigt och med glimten i ögat. Antar att det är som med allt annat, antingen kan man eller inte.

Kommentarer
Postat av: Stefan Bengtsson

Jo, men så är det väll alltid. Vilken kamera man än har kan alltid bilderna bli bättre.

Men jag förstår hur du tänker :P

Själv så älskar jag att fota men jag fotar tyvärr inte så mycket. blir mer fotad.

2009-07-30 @ 22:16:44
URL: http://TheWayOfStefan.blogspot.com

SKRIV DIN KOMMENTAR HÄR

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback