090219

Igår var det meningen att älsklingen skulle komma till mig med 13:41 tåget, men som vanligt var det massa förseningar så han missade det tåget och fick ta ett senare. När han kom fram gick vi ner till Stiga och väntade på att mamma skulle sluta. Det var verkligen kallt men vi fick värma varandra! Resten av dagen handlade vi, myste och tog det bara lugnt hemma. Vi somnade redan vid 22, något som nog aldrig hänt förut! Ikväll måste vi hålla oss vakna längre.

Nu sitter jag i skolan och har turism men jag har inte så mycket att göra så det känns onödigt att vara här när älsklingen är hemma och väntar på mig. Förhoppningsvis kommer han och möter mig när jag slutat så jag slipper gå hem själv! Åhh vad jag längtar efter honom!

Kommentarer
Postat av: Maria

allt bra med dig?

Kram

2009-02-19 @ 19:13:35
URL: http://gossimia.blogg.se/

SKRIV DIN KOMMENTAR HÄR

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback