UF Innovation Camp

Klockan 05:45 i morgon sitter jag på tåget på väg till Stockholm. Framför mig har jag två dagar av nya utmaningar, människor, intryck och förhoppningsvis glädje. Jag är en av 84 utvalda som ska delta i UF Innovation Camp i Stockholm som hålls för första gången. Jag kommer att delas in i lag med fyra okända som jag sedan ska samarbeta med och tillsammans ska vi lösa uppdrag åt Nokia som är huvudsponsor. Jag har aldrig gjort något sånt här innan. Jag är nervös. Hur mycket det än skrämmer mig så ser jag det som en unik chans att få nya erfarenheter och det är ju faktiskt rätt häftigt att ha blivit utvald bland alla UF-elever i hela Sverige. Jag kommer att sakna min älskling och troligen känna mig liten och ensam, men som med allt annat går det säkert bra.

I morgon och på onsdag befinner jag mig alltså i Stockholm, på torsdag är det julmiddag och studentfest på statt och på fredag får jag jullov! Jag gillar den här veckan, trots allt.


Kommentarer

SKRIV DIN KOMMENTAR HÄR

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback