God jul allesammans

Tänk att det är julafton i morgon, redan! Jag ska spendera dagen hemma med familjen, äta god mat, mysa framför brasan och titta på Kalle Anka och självklart öppna paketen som ligger och väntar under granen. På juldagen ska jag träffa mina syskon och fira jul med dem. Min älskling har åkt nedåt landet hem till sig över julen, så lite tomt är det allt, men han kommer hem hit på söndag igen.

Vi har inte julpyntat så jättemycket här hemma i år, lite stjärnor i fönstren och små tomtar här och där bara. Igår var vi och köpte en gran så nu är även den på plats! Klädd i rött och silver är den enkel men traditionell. För att bjuda på lite inspiration kommer här lite annorlunda granar. Det finns ju inget som säger att man mäste ha vanliga kulor i granen. Varför inte hänga i saker som man själv tillverkat?


Kommentarer

SKRIV DIN KOMMENTAR HÄR

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback