Allt kommer bli bra

Helgen har spenderats i mitt älskade Eskilstuna tillsammans med Jalle, mamma och pappa. Igår var det 50-årsfest men jag och Jalle var chaufförer så det var en lugn tillställning, i alla fall för vår del. Idag har vi gått på stan och jag köpte lite julklappar, en väska och en stickad tröja. Det är dags att börja fixa ordentligt med julklppar till mina nära och kära. Vill gärna hitta något personligt och inte ge något bara för att...

Nu är min APU-period slut för denna gången och den har verkligen gått fort. Den sista veckan var nästan den roligaste för det tar ett tag innan man lär sig sotimentet, produkternas egenskaper och alla priser. Sånt man vill kunna för att ge kunderna bästa möjliga service. Det har i alla fall varit roligt och jag har lärt mig mycket av ägaren till butiken. Hur det är att starta eget, allt man ska tänka på, knep när man skyltar och annat intressant.

Innan har jag sagt att drömmen vore att ha ett eget företag, men nu vet jag inte längre. Det kräver så otroligt mycket tid och särskilt om man har en affär. Det är inte lätt att veta vad man vill göra med sitt liv, men en sak är jag säker på... och det är att allt kommer bli bra och lösa sig till slut.




Kommentarer

SKRIV DIN KOMMENTAR HÄR

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback