Poivre Noir

Det börjar närma sig min födelsedag och folk undrar vad jag önskar mig, men jag önskar mig faktiskt inte något speciellt. När jag var yngre skrev jag en lång önskelista, men nu består den endast av två punkter. Pengar eller presentkort (på Gina Tricot, Forma Rum eller Guldfynd).  De saker som jag gärna vill köpa köper jag helst själv för att det ska kännas rätt. Nu menar jag inte att det har känts fel förr, men jag är mån om vad jag handlar och vill känna en sorts kärlek till föremålen för annars kanske de bara blir ståendes i ett skåp. Och man vill ju ha sina ägodelar framme! Men om jag ska önska mig någon specifik sak, så får det bli det snygga kuddfodralet i linne från H&M Home höstkollektion. Helst två stycken!



Bild: Vitating. Kuddfodral 99:-

Kommentarer

SKRIV DIN KOMMENTAR HÄR

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback