Det är detaljerna som gör det

Har jag väl satt mig framför datorn och börjat kika runt på bloggar med lantlig inredning är det riktigt svårt att sluta. Jag sitter och drömmer mig bort om hur jag själv vill ha mitt framtida hem och avundas människor som lyckas skapa vackra möbler och miljöer så att allt känns sådär magiskt som man vill att det ska göra. Gemensamt för alla hemmet är vita möbler, mycket textil, fina detaljer och ett lugn som sprider sig genom rummen. Ljusstakar i fattigmanssilver är en fin detalj som gör sig bäst när man har flera stycken i en grupp. Det måste inte alltid vara två. Varför inte fem i olika utformanden och storlekar? Dessa finns på Countrybymail för 149:- styck, men har man tur kan man fynda billiga på loppis!


Kommentarer

SKRIV DIN KOMMENTAR HÄR

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback