JORDNÄRA, SVARTVIT, BLOMMIG ELLER SPRALLIG?


Något som verkligen behövs för att göra ett hem varmt och ombonat är textilier. Det finns så oändligt många tyger och så oändligt många sätt som man kan använda dem på för att skapa en mysig atmosfär. Dessa kommer från IKEA som har väldigt många fina tyger, så kika in där om du ska sy någon ny kudde eller gardin! Det blommiga tyget kostar 59 kr/metern och resterande 49 kr/metern.
Nu ska jag kila ner på mitt rum och titta på säsongspremiären av Top Model på kanal 5. Får inte missas!

Kommentarer
Postat av: melissa

sv; hihi ok :) har inte du ngn? :)

2008-09-09 @ 20:01:01
URL: http://melissao.blogg.se/
Postat av: leia

haha....tänk va tragiskt att jag är så värdelös när det gäller att sy....tveksamt om jag skulle få ihop ett kuddfodral:)



kram maja

Postat av: Sandra

Nej jag älskar top model, så glad att det är igång igen :)

2008-09-09 @ 22:03:12
URL: http://froggie.blogg.se/
Postat av: Kimbell

Svar: HAha, det är inte svårt... Tar bara tio minuter med ögonmaken :) Det var en läsare som frågade om jag kunde göra "guider", så om du vill så kan du ju gå in och kolla här snart, ska nog ha gjort nån i veckan. :)

2008-09-09 @ 23:03:47
URL: http://kimbellander.blogg.se/
Postat av: Mimmi

Svar: Ja, det är ju det största problemet. Som tur var kunde vi ses varje helg för att våra föräldrar betalade resorna. Men hur gamla är ni? :) Vi träffades av misstag. Eller ja, han råkade lägg till fel msn och det var min han la till istället. Så vi började prata, och allt stämde bara. Två veckor senare åkte han till sthlm på påsklovet och bodde hos mig i fyra dagar. När han åkte hem var vi tillsammans. Allt gick sjukt fort, och vi kände knappt varandra då egentligen. Men samtidigt var allt bara rätt, det är sånt man känner på en gång. För med honom var det verkligen kärlek vid första ögonkastet. Hur träffades du och din pojkvän?



Ja, det var inte alls kul när det tog slut. Men, vem vet vad som händer om 2,5 eller 15 år? :)

Haha, det är sant. Pengarna man lägger ner är verkligen värda det. Man lägger hellre pengarna på en biljett än att köpa en sak eller något liknande. Allt kretsade runt förhållandet, men planerade alla helger i förväg och så vidare. Okej, vad skönt att tåg är bättre. Och att det går ända fram till honom. Så var det inte för mig, till sthlm går dom nära men vi honom måste man åka bil en halvtimma ungefär till och från stationen och det måste alltid någon köra för där går inga bussar. Eller jo, men bussen tar ungefär en och en halv timma och då kör dom hellre än låter oss åka det :)



Oj, ni har ju ändå hållit ihop ett tag. Hoppas verkligen att det kommer funka så att ni en dag kan få bo nära varandra. Att det ni så länge drömt om blir verklighet. För det var ju den stora drömmen för mig när vi var tillsammans, att en dag slippa avståndet. Dock hann vi aldrig så långt, men jag hoppas att du och din pojkvän gör det! :)



Kraaam!

2008-09-09 @ 23:09:00
URL: http://bubbelsnubbel.blogg.se/
Postat av: Tanja

Ikea har så underbara tyger, helt sjukt. Eftersom jag är kär i svartvitt så är det perfekt att köpa deras, de har så mkt att välja på! :D Hur har dina vecka varit så här långt? :)

2008-09-10 @ 08:41:33
URL: http://Imbobbybrown.blogspot.com
Postat av: Jennie & Exxa

Jag håller med, smälter så fort jag ser en valp. Var ju därför jag kom hem med Exxa :P

2008-09-10 @ 10:09:35
URL: http://exxa.blogg.se/

SKRIV DIN KOMMENTAR HÄR

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback