FORTFARANDE SJUK


Den här bilden kommer från omslaget av Allt i hemmet. Tyckte det var så himla fint så jag tog kort på det. Så skulle jag vilja bo. Vitt, lantligt och med mörka detaljer!

Ännu en dag med ont i halsen, huvudvärk och lite lock för öronen. Febern kommer och går men just nu är den borta! Idag kommer ju min älskling och stackarn lär säkert bli smittad av mig. Men det är ju så när man lever med någon, då får man räkna med att om ens partner blir sjuk så blir man säkert det själv också. Jag borde väl egentligen bara vila och ta det lugnt men jag har en hel del att göra innan Jalle kommer. Jag måste dammsuga på mitt rum, byta lakan, duscha, fixa iordning mig och plugga matte.

Vill bara passa på att säga tack för alla fina kommentarer! Jag ska godkänna dem och svara så fort jag får tid. Igår hade jag dessutom väldigt många fler besökare här på bloggen än jag brukar ha! :)

Kommentarer
Postat av: Mimmi

svar: Ja, underbart :) Hur är det med dig?

2008-11-28 @ 22:55:35
URL: http://bubbelsnubbel.blogg.se/

SKRIV DIN KOMMENTAR HÄR

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback